2012-11-21

Interview with Backstreet Boys on perezhilton.com (video and gis)


Trójka z nas jest ojcami, AJ szykuje się na to by nim zostać

Wszystko dzieje się z jakiegoś powodu i my jesteśmy znów kompletni


Napisał: "Hej! Właśnie napisaliśmy świąteczna piosenkę!"

Gdy zobaczyłem teledysk po raz pierwszy, pomyślałem: "Co jest do cholery?"

To trochę nierealne, że istniejemy już tak długo, a ludzie znów akceptują boysbandy.

Jestem pewien, że za dziesięć lub więcej lat powstaną nowe boysbandy.

“What was it like to reunite as a group?”

Wtedy, gdy występowaliśmy na scenie w trakcie trasy koncertowej z NKOTB

i u nich było pięciu chłopaków na scenie a u nas czterech

marzyłem o tym by Kevin był z nami, żebyśmy mogli poczuć, ze wszystko jest kompletne.

Trasa była świetna, było fantastycznie tak jak to się odbyło. Dawaliśmy sobie radę sami przez 6/7 lat

To świetne uczucie mieć nas piątkę znów razem, zwłaszcza teraz gdy zbliża się nasz 20 rocznica

Wszystko dzieje się z jakiegoś powodu i my jesteśmy znów kompletni. Może powinniśmy napisać piosenkę "Kompletni"

What did you think about the "It's Christmas time again" music video?

Gdy zobaczyłem teledysk po raz pierwszy, pomyślałem: "Co jest do cholery?"

Wyglądam trochę grubo!

Wyglądam jakbym miał oponkę!
Howie za to ma leniwe oko, albo mruga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz