2012-09-11

9 Things I Know About The Backstreet Boys That I Don’t Know About One Direction

9 spraw, które wiem o Backstreet Boys , a których nie wiem o One Direction

Znalazłam ten świetny artykuł na jednej z amerykańskich stron.Tutaj możecie go przeczytać w oryginale. Dla tych, którzy nie za bardzo umieją angielski spróbowałam go przetłumaczyć na polski. Za ewentualne błędy przepraszam...

I found this great article on an American website. Here you can read it in the original. I tried to translate it into Polish. I'm sorry for any mistakes ...


Dzisiaj, boys band One Direction będzie na scenie podczas rozdania nagród MTV Video Music Awards na znacznie przereklamowanym występie. Fakt ten sprawia, że czuję się bardzo stara, bo wszyscy młodzi ludzie w internecie wariują na ten temat a ja zastanawiam się "Czekaj, kto to jest One Direction?" To wyraźnie kontrastuje z moim stylem życia w latach 90. , kiedy moja miłość do chłopca, a mianowicie zespołu Backstreet Boys, była bardzo intensywna, spędzałam cały mój czas mówiąc o nich, słuchając ich, oglądając ich teledyski, będąc na ich koncertach, pisząc do nich pół-rozpaczliwe listy, co pomysłowe kolaże z ich zdjęć, kupując DVD zza kulis  i planując nieunikniony ślub z BSB. Tak, wiedziałem i nadal wiem, prawie wszystko, co trzeba wiedzieć o Backstreet Boys, ale nie wiem, praktycznie nic o One Direction. Oto dziewięć określonych rozbieżności, których ja jako 14-latka nie wstydziłabym się ...

1. Ich nazwiska. Zacznijmy od informacji najbardziej podstawowych, możemy? Jeśli miałabym podbiec do One Direction w pizzerii, jestem pewna, że moje stare odruchy fanki boysbandu by się obudziły i będę krzyczeć i płakać, ale nie mam pojęcia jak ich nazwać. Mam mgliste pojęcie, że jeden z nich ma na imię Liam? Ale to wszystko, co wiem. Smutny pokaz, Winona, smutny pokazania.

2. Ich głosy. Powracając do moich BSB superfan dni, pamiętam jak z moją najlepszą przyjaciółką Brittany siedzieliśmy na podłodze w jej salonie, słuchając płyt BSB i stwierdzając, który chłopiec oddychał w tle w niektórych utworach. Nie tylko znam każdy z ich głosów na pamięć, mogę dokładnie zidentyfikować oddech, płacz i to z łatwością. Dziś, gdy utwory One Direction słychać z radia, nie mam pojęcia, kto śpiewa co, nawet gdyby cała sprawa z nie-znam-ich-imion, nie dotyczyła mnie, i tak te informacje w niczym by mi nie pomogły.

3. Słowa ich piosenek. Jasne, mogę przerzucić moje włosy i dostać się do chóru "What Makes You Beautiful", ale poza tym, moje próby śpiewania piosenek One Direction są daremne, tak jak mój chłopak próbował zapamiętać jak nazywa się Carly Rae Jepsen.

4. Ich fabuła. Kiedy miałam 14 lat, byłam tak dobrze zorientowana w wiedzy o BSB, że mogłabym uczyć na kursie nazwie "Larger Than Life:. Wykres przebiegu sukcesu Backstreet Boys Od Przesłuchań w Orlando Do Dominacji Nad Światem". Gdybym dziś miała wznowić moje nauczanie o boys bandzie kurs nazywałby się "One Direction 101: są może z Anglii. lub ewentualnie z Kanady"

5. Który z nich to "zły chłopiec". Albo czy w ogóle go mają. "Bad Boy" to bardzo ważna rola w boys bandzie. Bad boy'em BSB był oczywiście AJ, medytujący, z żwirowo brzmiącym głosem, wytatuowany, Noszący kapelusze alkoholik z misternie wyrzeźbione zarostem, którego kochałam, tak głęboko, że modliłam się co noc oślub z nim, mimo że nie do końca wierze w Boga. Czy One Direction mają złego chłopca? Wiem, że jeden z nich ma coś w rodzaju takiego głosu, ale oczywiście nie mam pojęcia, który to jest.

6. Urodziny. Terminy i lokalizacje narodzin każdego chłopca wciąż zajmują miejsca w moim mózgu. I pewnie dlatego nigdy nie pamiętam własnego numeru telefonu.

7. Ich ulubione przekąski. Te DVD zza kulis były bardzo pouczające: Mogę nawet zrobić wrażenie na Kevinie Richardson wyznając swoją miłość do bułeczki, ale nie pytaj mnie o nawyki żywieniowe One Direction.

8.Ich osobiste style. Sądząc po zdjęciach, które widziałem, chłopcy z One Direction kochają trampki za kostkę i dżinsy, ale to wszystko, co wiem. Tymczasem po stronie BSB, Briana kamizelki, sweter i niewytłumaczalne skłonności Howiego w sprawie kombinezonów są zawsze udokumentowane w mojej mentalnym katalogu.

9. Stan ich związków. Zdecydowanie najważniejszy fakt, którego każdy fan musi być świadomy zawsze, który z chłopców jest w związku i jak poważny on jest. Słysząc, że Twój ulubiony chłopiec znalazł miłość to druzgocący cios, ale to może być znośne, zbierając informacje na temat wad w jego relacji lub sporządzenie planów awaryjnych poślubiając swojego drugiego ulubionego chłopca (Kevin, nie jesteś AJ'em, ale może być ...). Czy chłopcy z One Direction są wszyscy singlami? Czy któryś z nich ma dziewczynę? Chłopaka? Żonę? I na miłość Boską, jak oni mają na imię?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz