2012-12-20

Backstreet Boys Perform On Jimmy Fallon 12/19/2012 (photos)

Backstreet Boys wystąpili u Jimmiego Fallona 19.12.2012 (zdjęcia)

 At rehearsals for the Jimmy Fallon show tonight. Performing our Christmas single It's Xmas Time Again with the Roots.
Na próbach do Jimmy Fallon Tonight Show. Wykonamy nasz świąteczny singiel It's Xmas Time Again z the Roots.

 Chillin with @theroots about to do @latenightfallon sick

 I crack myself up.Trying to be @jimmyfallon
Połamałem się. Staram się być Jimmim Fallon


 I think @jimmyfallon may be in that stall next to me. Stalker face
Myślę że, Jimmy Fallon może być w tym boksie obok mnie. Stalker face

 Minutes away from performing on @jimmyfallon still haven't seen him yet. Maybe he'll see me on stage.
Minuty do występu u Jimmiego Fallona, a ja wciąż jeszcze jego nie widziałem. Może widział mnie na scenie.

 Rocking with the roots!!!! - AJ on Instagram

 Stalker face where is @jimmyfallon and @theroots I'm coming!!
Face Stalker, gdzie jest Jimmy Fallon i the roots Nadchodzę!

 Working sound check - Brian on Instagram
Praca na probie dźwięku - Brian na Instagram



 all I wanted was to meet jimmy. 
ja tylko chciałem spotkać Jimmiego.

Rehearsal with #TheRoots for #JimmyFallon tonight. - Kevin
Próba z TheRoots przed JimmyFallon dziś. - Kevin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz