2012-10-03

2.10.2012 ~ The second part of Nick's conversation with Howie on Twitter

Druga część rozmowy Nicka z Howiem na Twitterze

Nick: Słuchanie możliwego hit nr 1 / Listening to a #possiblenumber1hit

 Koleś! Zaczynam już odsypiać, bo planuje prawdziwe szaleństwo! Może nawet wypije z tobą shota mój przyjacielu od imprez! A ty co planujesz?
Howie D. Chyba będę zanurzać dziewczynę w gorącej wodzie na Karaibach tylko by ją ochłodzić. Mokre koszulki są zawsze najlepsze!



O rany, mam przeczucie, że to będzie kolejny Mokry & szalony rejs! Zdecydowanie będę o tym najwięcej myślał.
 WOW! Zaczynam się już bać.
I powinnaś! Mam wrażenie, że wszyscy będziemy potrzebować wakacjach po naszych wakacjach na regenerację. Zamierzam szukać mojej załogi na party!
 Tak, słyszałam! Załoga Howiego na party zbiera aplikację.
 Tak, nie mogę powiedzieć, że wszystko jest płatne, ale korzyści są nie z tego świata!! ;)
Piszę się na to
Ty zawsze na pewno jesteś w załodze. Jaki tytuł chcesz w tym roku?
Hmm mph może dyrektor imprezy? A jakie tytuły mają JSo i Nick Carter?
Eddie Meehan świetny pomysł! JSo powinna być menagerem imprezy, Nick powinien być "imprezą w spodniach" a ja oczywiście będę "niegrzeczny imprezowicz D". LOL wow!!
W porządku tytuły są już przypisane, jestem gotów to zrobić! * szuka kapelusz *
Pierwsze pewne szalone myśli przed snem o rzeczach do zrobienia na łodzi. Chcę usłyszeć, co o tym Nick myślisz & czy powinien to zrobić z tobą:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz