2012-09-05

AJ n Howie D - Twitter

Nothing like PJ fishing with James in the morning with the NJ in-laws. He caught his FIRST fish ever. So exciting!!! / Nie ma to jak łowienia PJ z Jamesem nad ranem z NJ. Złapał pierwszą rybę kiedykolwiek. Takie ekscytujące!

Per so many request to see my mug again on my profile pic, I have changed it. Not sure if its any better but here you go. Lol / Po tak wielu żądaniach, aby zobaczyć moją gębe ponownie w zdj profilowym, zmieniłem je. Nie wiem, czy na lepsze, ale jest. lol
Lunch with my favorite person in the universe! My beautiful wife n mommy to be. / Obiad z moją ulubioną osobą we wszechświecie! Moją piękna żona i w przyszłości mamusią.


Hmm what to do why to do?? I know I'll go jump around in an indoor trampoline park!!!! Awesome / Hmm, co robić, dlaczego to zrobić? Wiem pójdę skakać w krytym parku z trampoliną! Niesamowite


Yeah that's right beads!! I'm gonna make some custom jewelry tonight!!! What what!!! / Tak to prawda perełki! Zrobię  dziś trochę niestandardowej biżuteri! Co co!
Rochelle: I love to bedazzle!! / Uwielbiam olśniewać!
 AJ: My first bracelet I made myself! Not to bad !! / Moja pierwsza bransoletka, którą zrobiłem sam! Nie jest źle!
 Rochelle: Arts and crafts night! Bracket making and bedazzling! / Sztuka i rzemiosło w nocy! Uchwyt utworzony i jest olśniewająco!
 Rochelle: Stringing beads / Nawlekając koraliki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz