2012-07-31

Backstreet Boys - 31 Day Challenge, Day 31

What Would You Say To The Boys If You Met Them

Co bym powiedziała do Backstreet Boys, gdybym miała okazję? Mój Boże. Teraz mam chwile, żeby się zastanowić. Gdyby w tej chwili chłopcy staneli przede mną ja nie powiedziała ani słowa... Chciałabym, żeby wiedzieli że słucham ich już od 1995 roku. Jestem ich wielką fanką pomimo, że ja nie widziałam ich jeszcze nigdy na żywo. Gdy byli u nas, w Polsce miałam tylko 8 lat i ja nie mogłam byc na ich koncercie. Powiedziałabym im, że ogromnie cieszę się zę mogłam ich poznać i że to było zawsze moje największe marzenie. Tyle rzeczy bym chciała im powiedzieć. Jednym słowem ja poprostu ich kocham. Wszyscy moi bliscy potwierdzają, że jestem najprawdopodobniej jedną z największych waszych fanek w moim kraju. Moje marzenia spełniły by się gdybyście przyjechali z najnowszą trasą do naszego pięknego kraju. Kurde, jak ja was kocham chłopcy.

Teraz wyobraziłam sobie tą sytuacje... I poprostu się popłakałam... Tak bardzo bym chciałą was poznać.


What I said to the Backstreet Boys, if I had the opportunity? My God. Now I have time to think. If at this moment the boys stood in front of me I did not say a word ... I want them to know that I listen to them since 1995. I am a big fan of them even though I have not ever seen them live yet. When they were here in Poland, I was only 8 years old and I could not be at their concert. I would say them that I'm so glad that I could know them, and that it was always my biggest dream. So many things I wanted to tell them. In one word I just love them. All my loved ones confirm that I am probably one of your biggest fans in my country. My dream would be fulfilled if you come with the latest tour to our beautiful country. Damn, how I love you guys.

Now, I imagined this situation ... I just started to cry ... I wish I could meet you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz