2012-07-27

Backstreet Boys - 31 Day Challenge, Day 27

Dziś wybieramy ulubiony tekst piosenki. Ja wybieram "Time". Wybieram tą piosenkę ponieważ przypomina mi ona moją siostrę cioteczną. Przyjażnimy się już od bardzo dawna i bardzo my się zmieniamy tak jak w tej piosence. Odkąd pamiętam ona zawsze była przy mnie.

Now choose your favorite lyrics. I choose "Time". I choose this song because it reminds me of my cousin. We're friends for a long time and really we're changing like in this song. Since I can remember she will always be with me.


I know that I, I can’t believe /  Ja wiem że ja, ja nie mogę uwierzyć
Just what the path has brought me /  Właściwie która droga zrobiła mnie
To the man I wanna be /  Mężczyzną którym chciałem być
And I know that we have had some times /  I wiem, ze my mieliśmy kilka wspaniałych chwil
That we can’t forget the struggle /  Że my nie możemy zapomnieć walki
‘Cause we have so far to go /  Bo my mamy tak daleko żeby iść
I know we have changed but /  Wiem, że się zmieniliśmy, ale
Change can be so good /  Zmiana może być zbyt dobra
So let’s not forget why it’s understood that… /  Więc nie zapominajmy dlaczego zrozumieliśmy że…

CHORUS

Time /  Czas
N Look where we are /  I zobacz gdzie jesteśmy
And what we’ve been through /  I przez co przechodziliśmy
Time /  Czas
Sharing our dreams /  Podzielił nasze sny
Every little bit of life with you /  Każdy mały kawałek życia z tobą
Time it goes on and on everyday, baby /  Czas płynie bez końca każdego dnia, kochanie
Time is what it is come what may /  Czas to jest to, co może przyjść

I remember when mom used to say /  Pamiętam, kiedy mama powiedziała
That things are getting better /  Że rzeczy stają się lepsze
And you’ll soon be on your way /  I ty wkrótce będziesz na swojej drodze
Remember those days, that we would sing at the drop of a dime /  Pamiętam tamte dni, kiedy my chcieliśmy śpiewać w spadku pieniędzy
Way back when nothing else mattered /  Wróciliśmy kiedy nic innego nie miało znaczenia
I know we’ve changed but /  Wiem, że się zmieniliśmy, ale
Change can be so good /  Zmiana może być zbyt dobra
Oh, so let’s not forget why it’s understood that… /  Oh, więc nie zapominajmy dlaczego zrozumieliśmy że…

CHORUS

So here we are /  Więc jesteśmy tutaj
And we’ll always stay together /  My zostaniemy tu na zawsze razem
And through it all you know /  I przez to wszystko wiesz
We owe it all to you, you, you and you /   My zawdzięczamy to wszystko tobie, tobie, tobie i tobie
(Time goes on, never stops, it keeps on) /  (Czas idzie dalej, nigdy się nie zatrzymuje, to jest kontynuowane)

CHORUS– repeat

Time, it goes on and on everyday /  Czas, to idzie bez końca każdego dnia
Time is what it is, come what may, come what may /  Czas to jest to, co może przyjść, co może przyjść

1 komentarz: