2012-07-17

Backstreet Boys - 31 Day Challenge, Day 17

Dzisiaj piszemy o pierwszym wspomnieniu o Backstreet Boys. Moje pierwsze wspomnienie pochodzą z roku 1995, kiedy pierwszy raz zobaczyłam w telewizji ich teledysk do We've Got It Goin' On. Zaraz potem zaczęłam zbierać plakaty i wycinki z gazet na ich temat. Najbardziej byłam szczęśliwa gdy mogłam powiesić plakaty na ścianie. Od tej pory cała moja ściana była w plakatach.

Today we write a first memory of the Backstreet Boys. My first memories are from 1995, when I first saw them on television music video for We've Got It Goin 'On. Soon after I began collecting posters and newspaper clippings about them. I was most happy when I could hang posters on the wall. Since then my whole wall was in the posters.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz